Update!

Hej! ja nu tänkte jag att det kanske var dags för en liten update! var rätt längesen jag skrev och det har ju hänt en hel del denna helg faktiskt!

I fredags kom ju johan och karin hem och det blev till att tillbringa en riktigt trevlig kväll i sommarstugan tillsammans med mamma, pappa, Erik, Elin, Johan och Karin. Fick ju för första gången se Karin nu när hon har fått en liten kula till mage =) Riktigt häftigt faktiskt för nu kan ungen röra sig där inne och man kan till och med se utanpå magen när den sparkar ibland! Längtar så enormt mycket tills jag får bli faster! I november dock så det är ju ett tag kvar :P
Iaf så blev det en riktigt trevlig kväll! Dock inte natten! Jag kunde verkligen inte sova! det var myggor ÖVERALLT och hur jag än vände och vred på mig så låg jag inte bra.
När klockan blev fem på morgonen och jag fortfarande inte hade sovit en blund så bestämde jag mig för att ge mig ut och springa. Det är minsann inte ofta man är uppe kl fem på morgonen och springer till soluppgången ;P
När jag kom tillbaka till stugan så tog jag mig ett morgondopp i det polarkalla vattnet . uppfriskande... Sen kröp jag ner under täcket och trött och utmattad somnade jag äntligen! dock sov jag bara två timmar till men det va ju alltid nåt! =)




 soluppgången . jag var nog den enda i hela linhult som såg den ;P



På lördag eftermiddag kom släkten ut till stugan. Då blev det till att fira Johans 25 års dag. kaffe, kakor och tårta med dom gamla vanliga alltså :P

Senare på eftermiddagen blev det att åka in till staden =) Malin kom hem till mig och vi gjorde oss i ordning och babblade lite innan vi begav oss till Anna sofia, Kul att träffa vissa personer som man inte hade sett på länge! Sen blev det statt för min del. och där träffade jag Elin så sen blev det efterfest hos henne ttillsammans med lite kul folk och en vattenpipa som jag personligen kanske nu i efterhand borde ha tagit det lite lugnare med ;) och kanske malin också ;P En riktigt trevlig forsättning på kvällen blev det där iaf med mycket trevligt folk :P Blev ju dock inte så mycket sova av denna natt heller så just nu sitter jag här som ett vrak och försöker hålla ögonen öppna!

Det var iaf det som har hänt i helgen. Blev ett jäävligt långt inlägg detta men det får ni leva med ;P Bilderna dimper nog in imorn ;D sitter ju i stugan nu så jag kan inte lägga in dom. plus att jag måstre få en massa bilder från maggis :P

Ha en bra fortsatt söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0