Vill inte vara sånhär..

Vet verkligen inte vad som har hänt med mig. Är på så himla dåligt humör hela tiden. Ingenting känns bra  och jag bara stör mig på allting. Jag ska fylla arton imorn, jag har världens underbaraste vänner, det är sommarlov, det är fint väder, jag är ledig från jobb... och ändå är jag inte glad.. (?) Fattar inte vad det är med mig. Imorgon är det min födelsedag, men på nåt jäkla sätt så ser jag ju fasen inte ens fram emot det. Ska på picknick med flickorna, och det kommer säkert bli hur mysigt som hellst, men ändå kan jag inte vara glad. Bara sitter och tänker på massa annan skit hela tiden. SLUTA NU ANNA. måste tänka på allt bra! det finns väl knappt något dåligt att deppa för? Varför är ja så förbaskat deppig då? BLÄ säger jag bara!

Hur ska man göra för att komma på andra tankar? .. det kan man ju fråga sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0