bakispizza och städning.

Jag och Emma kom nyss tillbaka till henne. Har vart på charlies, det blev till att dela på en bakispizza. Anton, Tim och Birk slaggade ju här inatt så dom gjorde det samma. Satt ute i gräset och käkade pizza. välbehövligt efter en tung natt. Tror knappt att jag har sovit ens en timme inatt! Och stackars lilla malin var ju tvungen att åka ut till skärgården och jobba vid halv nio i morse! Jag lider med henne.

För maddes del blev det istället att åka till akuten i karlskoga! :S hon ramlade typ ner för nån trapp eller nåt så hon hade tydligen stukat ledbandet den stackarn!

Gårdagen var helt okej. Kunde dock ha fått vissa saker ogjorda. Vilka behöver inte kommenteras ;P

Just nu känns det som att hela mitt huvud är gjort av betong eller nåt. Och det känns ju inte direkt bättre av att veta att man snart ska iväg till jobbet och städa! fyfan.. Men det är väl inte mycket att göra åt saken. Jag får väl ta mig i nackskinnet å släpa dit mig helt enkelt!

Ikväll är det final i fotbolls EM. Jag hejjar självklart på spanien!!! Får se om det blir till att fixa en liten deg - fotbollskväll med brudarna =) om vi orkar :P

Bilder från festen kommer snart! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0