Måndag

godmorgon! här är jag åter igen d, framför burken. Men denna dag lär väl inte bli lika illa som igår :P ska ju snart ivägoch hjälpa lilla mormor. Så då sitter jag ju inte här hela förmiddagen =)

Igår var Louise, Emma och Malin här en sväng. Riktigt mysigt. Kändes faktiskt som om att det var jättelängesen vi sågs. trots att det bara var ett par dagar sen. Vi pratade som vanligt om allt man nu kan prata om. Det käkades muffins, dracks saft och lyssnades på åskan =) Jag tycker faktiskt det kan va riktigt mysigt med åska ibland =)



Bestämde oss för att hitta på något även idag. Vet inte riktigt vad det blir men vi får väl se =)

Dåligt väder ute idag med självklart. Ger upp snart! Rånar en bank å flyttar på heltid till sydligare breddgrader. " det kommer bli den varmaste sommaren i sverige på över 100 år! " tjenis säger ja bara!

Brännmärket jag har blir bara värre och värre. Huden har blivit helt skum nu. När jag vaknade i morse hade det blivit äckliga blåsor å grejjer :S kanske borde be nån kolla på det där. Börjar se lite läskigt ut nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0