Midsommarfest.

Festen igår blev riktigt riktigt rolig! trotts att jag inte trodde det till en början. Det kom en väldans massa folk, och väldigt blandat folk också för den delen! körde tävlingar, shotbingo, sjöng snapsvisor, badade tunna och dansade som bara den =) Vissa fick kanske lite mycket alkohol märktes det ju dock efter ett tag ;P Från österrike hade det ju tidigare inhandlats 21 flaskor sprit och 6 flak öl så det är ju kanske inte så konstigt att vissa fick lite för mycket av det goda ;P

Riktigt kul iaf, och jäkligt gött med badtunna, dock kan man ju inte säga att vattnet var sådär jättefräscht mot slutet. Fast det var ju inget man tänkte på då ;P Trevligt att återse lite ansikten också. Många av mina bröders kompisar kom ju, vilka vissa av dom inte har träffat mig på många många år. Vilket va riktigt kul, där hade man mycket att prata om. Var också riktigt kul att träffa göteborgarna igen ( mina kusiner från göteborg var med så dom hade med sig några kompisar som man har festat med där nere emellanåt) Riktigt härliga killar. =)

Riktigt riktigt kul iaf och jag hoppas att det blir samma sak nästa år med !






världens skönaste byrokrat - Nenad var ju självklart där :)



spotta rotta tävling




badtunnan var alltid fullpackad =)


dock var det ju inte så skönt att bränna sig på eldgrejjen. Fick världens brännmärke :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0