shopping och målning

Idag Har det hänt en hel del! På förmiddagen var jag med Malin till Karlstad och shoppade. Båda två behövde en ny festklänning att ha till på torsdag! Jag gjorde mina fynd ganska snappt på ginatricot. Två klänningar blev det faktiskt. Kunde inte bestämma vilken som va snyggast och dom va så billiga så ja tänkte att " jag köper båda två" , så så blev det.

Malin däremot hade lite svårt att hitta nån
men efter ett antal affärer så hittade hon faktiskt en jättefin tubklänning på
"wear It Company" skit snygg verkligen!

Här är iaf det jag köpte:


Tre par Hotpants från hm för bara 69 kr.



En svart typ tubklänning. Troligtvis den jag kommer ha på lördag =)



En blårandig tubklänning



hårnålar och en blomma att sätta i håret ^^ plus att jag köpte ett par örhängen.

Resten av dagen har spenderats ute i stugan. Vi håller på att bygga nya gäststugor så jag följde med min bror, pappa och en som heter Anders dit. Hjälpte bland annat till att grundmåla inomhuspanelen. Inte kul direkt men man får ju pengar och det är ju alltid bra :)



Hela den här väggen fick minsann lilla stackars jag måla.




Men det blir iaf ett riktigt bra läge för stugan. Här är utsikten från altanen =)



Ringde också till han Per idag. Det är han som har hand om IFK - stugan. Jag hade ju som plan att hyra den till min 18 års fest. Men just nu är jag lite tveksam. Det kostade nämligen 1000 spänn för en kväll! :S å de e rätt mycket pengar att betala för lilla mig, Fastdet hade ju vart så himla kul! Tänkte ju bjuda hela klassen.. Men vi får väl se vad det blir.. =)


Just nu sitter jag här i mjukisbraller å en gammal t - shirt. Har inte bytt om sen jag målade. Känner mig lite ofräsch. Hade ju vart jäkligt gött med en dusch nu faktiskt =) Och efter det en varm gosig säng!

Natti Natti




Kommentarer
Postat av: Emma

Snygga klänningar dude! :D Och du måste faktiskt ha en fest när du fyller 18!!

2008-06-26 @ 23:46:56
URL: http://eemmaa.blogg.se/
Postat av: Emma

huh? :P jag menade ju bara att du måste ha en fest när du fyllt 18 ;D

2008-06-26 @ 23:52:09
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0