Vingåker ch Lager 157

Är nu åter tillbaka i krillehöla. Blev en heldag med kusinen och Elin idag. Riktigt trevligt =) Först skulle vi ju till Vingåker, men eftersom Rikard är från göteborg så visste ju inte han hur man kom dit och jag och Elin har ju så jääkla dåligt lokalsinne båda två så det tog lite tid att hitta dit ;P

Efter många om och men kom vi iaf fram till Vingåkers Outlet. Laddad på att shoppa gick jag glatt in i butiken. ca 1 h senare går jag ut med en butter min i nyllet... Hittade inte ett skit. Fanns ju typ noll och ingenting som var snyggt. Det enda jag köpte var ett 4 -pack ankelstrumpor. kul.. Dom andra hittade minsann men inte jag inte.

Gick efter det in på inredningsbutiken brevid. Också där var det ju outlet priser. Själv köpte jag ingenting men Elin köpte min 18 års present. Som jag alltså vet vad det är och som jag sa att jag önskade mig :P Lite skumt men Elin sa att hon verkligen inte visste vad hon skulle köpa så då kunde jag ju lika gärna välja :P Paketen är till och med inslagna. Haha det kommer bli väldigt intressant att se vad som ligger i dom paketen ;P

Efter det var det dags att åka hem då. Men påväg hem kom vi på att vi kanske skulle ta en sväng till Lager 157 också. Vilket var ett riktigt bra beslut ! Där hade dom mycket mycket mer! Det blev till att det shoppades en hel del ! =) När alla var klara där så bar det tillslut hemmåt igen. Kom hem först vid sju och vi åkte vid halv elva, så det blev en riktig heldag. Fast riktigt trevlig =)


En strandväska köptes det..



en svart kofta var något jag verkligen behövde, eftersom det är något man använder väldigt ofta!



ett vitt linne =) sommrigt


En vit tunika. Något jag letat efter länge!



och till sist en schal =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh vad fina grejer! :D

2008-06-24 @ 19:38:46
URL: http://eemmaa.blogg.se/
Postat av: namn okänt

håller med ovastående!

2008-06-24 @ 21:21:28
URL: http://maggann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0