what happens in vegas, moff och deg :P

Ja det var väl ungefär så man kan säga om igår =) Först träffade jag Malin nere på stan, efter en stund dök öven Emma upp. Efter det blev det att åka hem till Malin. Till en början visste vi inte alls vad vi skulle göra men det slutade med att vi köpte oss lite godis var, lite frysta bär och juice, lite annat smått och gott och sen bänkade vi oss framför TV:n med en faktiskt riktigt bra film; What happens in Vegas. Den rekomenderar jag ! lite småtypisk Amerikansk kanske men det är ju så det ska vara;)

I alla fall... kvällen spenderades alltså hos Malin med smoothie, godis och en hel del drinkar =) Eftersom det är fest å lördag så hade vi ju ett lager att ta av =) Riktigt mysigt!! hade ju faktiskt tänkt att försöka komma hem i någorlunda tid den kvällen men självklart blev det till att man kom hem runt tre även denna kväll. Och solen hade liksom alla andra gånger börjat gå upp. Har mött tidningsbudet påväg hem nu två gånger i rad. Han måste fundera på vad fasen jag gör egentligen.



Det är du och jag och shottarna , malin ;P



men drinkar blev det ju också =)


Detta med soluppgång börjar bli en vanlig syn numera ;P



Idag blir det Karlstad med Malin.:D Egentligen har jag väl kanske inte råd, köpte ju nyss en hel del kläder. Men jag måste verkligen ha en festklänning tills på lördag! Tänkte tjuvkika lite på internet också nu å se om jag hittar nåt =) Vill väldigt gärna ha en tubklänning! Får se vad jag hittar =)


// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0