Degdagarna is back!

Japp nu har jag äntligen kommit hem.=) Flängde runt med gerd en hel del efter skolan ;P Först ner till the big city. Där skulle Yvonne köpa linser. Sen degade vi runt en liten stund på stan med linnea.  Sen skiljdes vi åt och jag och gerd begav oss iväg på den oändliga vandringen i stormen till maski!! Det var inte det lättaste kan ja säga!
Den va ju fan värsta orkanen! Men iaf. efter en lång vandring var vi äntligen där. Så hämtade vi vårt omtalade
 "lyckopulver" moahaha. Så nu ska jag röka på hela jäkla natten! ;) haha

Japp.  å sen när vi var där så blev vi så jäsingens hungriga. och för en gångs skull käkade vi faktiskt inget onyttigt. vi köpte båda två en varsin solrosfralla att tugga på. Som lite proviant på vägen hem ;)

Sen begav vi oss därifrån. Jag skulle till pappsingens jobb. Han lovade mig at skjussa hem mig. Jag hade ju såna enorma skavsår!! :O

Japp å nu sitter jag här, Bänkad framför datorn ;P Nu ska jag ta igen allt deg som jag blivit utan alla dessa dagar som ja har pluggat som en litten galning!! Det kommer bli en riktigt soft fortsättningen på dagen tror jag :P köpte ansiktsmask förut så jag ska ha lite "hemma spa" sen. Plus att  jag ska laga kyckling i pitabröd med avokadoröra till kvällsmat! :P Lyckades övertala mammsen och pappsen om det ;P Å sen ikväll blir det HOUSE!!! som jag har lääängtat!!!!! Kommer sitta som hypnotiserad framför tv:n ikväll! ;P


Kvällens Deg - planering  :D :

image45ansiktsmask ;P image46kyckling :P



image47
HOUSE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0