för att jag har så jääääääädrans kul ;P

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

med sådana utgångspunkter är det fullkomligt självklart att min huvudperson måste befinna sig i det Heliga landet vid tiden för jerusalems erövring. ( i arns fotspår)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

HAHA robin! ;P

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Beck - lockpojken

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

17:25 ( nära! egentligen 17:31 )

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

robin som tar på sig en tröja, en klocka, steg från grannarna.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

idag. var ute och tittade på nåra blåsippor ^^

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

på min blogg

8. Vad har du på dig?

strumpor, trosor, bh, leggins, vit långärmad tröja, svart klänning, halsband, örhängen.

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

ja va ap ledsen. skulle gå på bal och alla mina kompisar hade hittat nån att gå med men inte jag så ja fick inte följa med!!! snyft! lite askungen feeling där ;)
10. När skrattade du senast?

idag. övningskörde och jag körde jäääkligt nära kanten.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

7 tavlor, en almenacka, en klocka, en gruppbild på steen å hans lumparpolers, en afisch, en såndär mega kexchoklasd som man vinner på liseberg=)

12. Har du sett något konstigt på sistone?

blåsippor den 1:e mars

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

rätt skumma frågor men roliga att svara på ;P

14. Vilken var den senaste film du såg?

beck - lockpojken

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

en resa runt jorden

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

hmmmm.... svårt att svara på. jag är lite nördig ;P lite naturmänniska så :P fast det vet ju maggan å gerd haha

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

göra miljön bättre

18. Tycker du om att dansa?

ap kul ;P

19. George Bush?

en krigsberoende apa


20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

carl, jaa å tjej är så jäääkla svårt så ja vet inte än. ;P

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

SJÄLVKLART! det är ju det ja vill! iaf ett litet tag

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

att jag har varit en bra människa och levt mitt liv .

24. Vilka tre personer vill du ska svara på de här frågorna?

emma, malin louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0