hej gerd

detta inlägget är ägnat till ja, just dig gerd. för att du är så himla ledsen för att jag inte bloggat på så länge. Och vad vill du nu att jag ska prata om. höh? nåt intressant kanske.. ? hömm.. intressant... vad finns det som är det måntro. joo öh. att det är LOV! det är MYCKET intressant eller hur gerd.? jo och du förresten. ja vill bara återigen säga tack för att du försökte anropa min pappa som är spårlöst försvunnen. dock utan resultat än sålänge men tax iaf. Nu sitter nog gerd och tänker schäfer. eller hur gerd? ;P internt* hm. jaha och vaed finns det mer att skriva om? nej ja vet faktiskt inte. jo att jag är sjuk. fast det är ju inte så intressant att veta. vad vill du egentligen veta om mig gerd? ja har blå ögon? 180 cm lång. har en bror som hetrer johan och en till som heter erik. min mamma heter carina och jobbar på dagis, min pappa heter anders och har egen firma. plus att jag har en hund som heter nellie som är 8 år. jag hade en hamster en gång som hette pricken. men han fick cancer och dog. innan dess så hade vi fyra mörtar i ett akvarium och några grodyngel. jo förresten vi hade  tre kanariefåglar en gång också. först hade vi putte och lovisa., men sen rymde putte. då skaffade vi en till sen som hette malte. men sen va de en som hittade putte å då fick putte flytta hem. men putte gillade inte malte så han hackade honom i huvet. då fick malte flytta tillbaka till djurafären.    

snipp snapp snut så var sagan slut!

Kommentarer
Postat av: Emma

japp, schäfer var det! ;D haha. och tack för att du äntligen bloggade ulla! :D Nu är min kväll räddad ;)

2008-03-20 @ 21:04:00
URL: http://eemmaa.blogg.se
Postat av: Mona

JA VILL OCKSÅ HA ETT ALLDELES EGET INLÄGG!!! :'(

2008-03-24 @ 17:46:02
URL: http://maggann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0