Hej Maggan

jaa efter påtryckningar av maggan så ägnar jag nu detta inlägg till maggan. hej maggan. hur är det med dig? ja ja hoppas minsann att det är bra. snart ska du på träning. fan va kul hörru! å va fasen ska man skriva till dig nu då? ja du kan ju iaf hålla med om att våfflorna va jäädrit balla! höhö. fast vi skulle ha gjort som du sa å ha grönt i våffelsmeten istället för rött. då hade det ju blivit gröna våfflor med blå grädde och röd sylt! aa men det blev allt bra ändå. ! :P  men va fasen ska man tjöta om då? att jag nyss käkade grönsakssoppa. den va jäkligt äcklåg ska ja säga dig. men ändå. man  måste ju ät för att kunna leva ;P snart blire ett varmt gottigt bad och sen blire house för hela slanten! ;P fast det bryr ju förstås inte du dig om. eftersom du är den där super tjecka bruden som bara kollar på one tree hill, OC och gossip så aa. så är ju jag en undervärderad art för din del eller hur?
jaa  fast det är ja nog för dom flesta eftersom jag  lever i en TOTALT isolerad värd när jag bara har 1,2 4, 6, the voice och barnkanalen. ja e ju liksom SÅ off! shit pommes alltså.
men iaf JAG tycker att house äger. och linnea och louise stöder mig faktiskt me det.
men all´tså... va fasen sitter jag och snackar om egentligen? vavavà?  hade du förväntat dig nåt intressant så hade du nog fel.NÄE här  sitter jag och ödslar min fruktansvärt viktiga tid på dig!
Men iaf. hoppas du får en sjujädrans rolig träning tillsammans med kirre!!

tjopp snopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0