helgens bravader.

jep :P va har hänt i helgen då?

höm. torsdag till fredag bodde jag ju hos gerd.. ja kpte nya skor i fredags btw=) vita tygskor =) blir bra det :P sen på fredagen så kom ju robin hem. aa då degade vi mest resten av fredagen. sen lördag då... på förmiddagen övningskörde jag med pappa för första gången =) det gick faktiskt rätt bra :P för att vara första gången liksom! =)  sen hem till robin .. räknade lite matte tillochmed!! ja fattade inte ett skit .. men iaf =) 
sen blidde det kina mat!! mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :P apa gott! först strimlad biff med bambuskott och till efterrätt friterad banan med glass! :D mumma!

söndag då .. började dagen med att vi var på födelsedags fika hos steens lilla farmor och farfar. :P mysigt som vanligt och vääääääldigt mycket att käka!!! sen hem igen.. då blev det övningsköra med papsen igen =) gick image41riktigt bra denna gång meed :P tycker det  är så jäädrans kul att köra så ja tjötar på han hela tiden :P sen blev det knaus och stäääda :( B.L.Ä! men aa.. påt bara.. sen när det ääntligen va klart så begav jag mig ut på en härlig springrunda =) var skit mörkt ute och ja va as rädd så ja sprang rätt fort kan ja lova! :P men det va ju bra :P 







aa å nu sitter ja här.. och jag SKA börja göra mina jäkla läxor nu alltså!! jag MÅSTE verkligen ta mig i kragen nu!!

men vi har ju sovmörgon imörn! å de e ju gött dä!

herra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0