måndag

har precis läst ditt inläggmalin och jag håller helt och fult med!! det suger apa att börjaskolan igen!!
har haft en enda lektion idag.. helt meningslös!! okej ja hade historia också men det end vi sa var då: okej. vi tar det på fredag. sen slutade vi. asså ibland fattar ja verkligen inte varför man ens går till skolan.. fast de va ju rätt kul å träffa alla igen. även om vi visserligen inte sågs så mycket i vilket fall...

men men... för att återgå till pluggandet ( ja vet att jag är nördig men ja måste bara visa vad duktig jag är :=


matten har jag icke börjatmen men jag ska göra det om sisådär ett tag.

fick idag reda på att vi tydligen inte alls hade geografi på fredag så  då var det ur vägen! =)

italienskan har jag skrivit klart och skrivit ut så nu är det värsta jobbet klarrt =)
historianhar jag skrivit ut plus att jaghar skrivit ner vad det är jag ska skriva.

naturkunskapen har jag letat upp fakta med så det är klart med den saken.. ska bara leta liiiite till å sen skriva ut det :P



 YES jag har återupplivat min hjärna!

och nu när jag sitter och är så duktig med mig själv så kanske jag ska gå ner och hämta min blåbärssorbet som står och väntar på mig i frysen..
det är jätteläskigt här hemma. en kompis till mor och far är här. han ska måla om våran trappa. så han är här ute i hallen å håller på.. åsså är det så jobbigt för ja måste sitte här inne. å va ska vi snacka om då? har ju redan snackat om skolan och vädret å allt det där gamla grå.. så blir det såndär pinsam tysnad.. vill bara att han ska bli klar nån gång!! :O ;P men men.. han är ju trevlig åtminståne ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0