onsdag

godmorgon godmorgon godmorgon. ja nu är halva lovet avverkat... usch! aja.  jag gick upp rätt tidigt idag faktiskt. redan halv 10! de tycker ja va riktigt bra gjort utav mig! jag  sov ju inne idag så det vara bara att rulla in sig i täcket å gå ner å käka frukost,. det kan faktiskt va riktigt hemskt ibland när man sover där ute i stugan eftersom amn måste gå ut för att komma in! uschi muschi. jaja. ja har precis sörplat i mig en talrik med verum hälsofil. Har ju haft ont i magen så himla länge nu så vi får väl se om det gör någon inverkan.

oj vilket fint väder det är ute upptäckte jag nu. blå himmel å allt! mojjs! aa mycket bättre än vädret i måndags! då kändes det ju som jullov istället för påsklov!

nu ska jag snart sätta igång och börja skriva det ett sånt där ansökningsbrev som man skriver när man ska söka sommarjobb. steens mamma kunde ta med ett brev upp till anovo så det är ju bara att hoppas på att det går bra :P dock har jag ingen aning om hur mn skriver ett sånt där bre. får snacka med erik han har ju skrivit endel sånadär.

fast ja vet inte riktigt ens om ja vill jobba där. jag är ju så nojjig av mig. ja vill ju helst vara ute. det känns som om man missar hela sommarn när man bara är inne hela dagarna. fast man måstre ju ha ett jobb liksom.  man får la inte vara för kräsen heller.

image64

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon, ha en underbar dag! ;)

2008-03-26 @ 10:46:01
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0