Seg söndag..

japp då har ma vaknat upp efter medvetslösheten. >E så jääkla trött. ja fattar verkligen inte hur fasen malin pallar att spela match idag! jag skulle bara ligga som en liten blöt fläck på golvet!!! Men det var allt kul igår!! fast drinkarna vart ju intådär ofantligt snygga XD men men.. vissa var goda vissa ee.. aa lite mindre goda ;)  11 pers var vi allt som allt kom ja fram till och som vanligt var soffan över ockuperad!  jag.. själva värden liksom, jag fick minsann aldrig sitta i soffan! nej minsann. ja fick sitta på golvet eller på nån obekväm stol ;P så nästa gång ska ja fan tejpa fast mig själv i soffan innan dom andra kommer! ;P  Gerd fick en tagg i benet också . myran buttade henne i en buske när vi skulle hämta aschmed.  hon hade verkligen as ont. jag och myranb försökte bära henne hem men det blev lite jobbigt till slut ;P sen blev det operation taggborttagning där hemma. Maud var en riktigt bra kirurg må ja säga ;) haha .
Å steen fick presenter också P det va ju han som vi firade :P av Malin, Maud och gerd fick han en sten. och två täckningar som var inbakade i muffinsar! XD haha. aa å av grabbarna fick han två liter vin. semn satt steen och sov i soffan under typ resten av filmen ;P

japp å nu sitter ja här. gick upp AP tidigt idag.  var tvungen att åka hem till robin för det blir ju kalas med släkten idag. så vi ska hjälpa till att fixa i ordning.

det blir mumsig tacopaj med vattenmelonsallad och prinsesstårta till efterrätt! ;P MUMS


image61












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0