söndag...

jahopp.. då va de lovet förbi... kortaste ja har vart med om!? hade vi ens nåt lov? jag dööööööör ja vill inte till skolan imorn! BUHÄ!!!. de e ju inte precis lugnt tider som väntar!!

tisdag crawl - prov ( okej man behöver inte plugga på det men ja lovar jag suger sjärt på att crawla)

torsdag: matte - prov ( behöver egentligen plugga som en liten gris men som vanligt är min hjärna handlingsförlamad på den punkten.) 

fredag : italienska prov. ( behöver också där plugga som en liten galning eftersom jag nu inte fattar ett skit. men ja har seriösa problem med den saken)

 fredag OCKSÅ : geografi prov ( jobbar i grupp och vi ska skriva klart alla frågorna och plugga in dom tills dess men inte ett skit har hänt och det lär nog inte göra det heller.) 

plus att jag har ett grupparbete i historia som jag bör fixa med. ska lära mig om suezkrisen, gaza remsan och västbanken. ( ja har letat fakta sen dess har inte ett skit hänt)

ett arbete med naturkunskapen. ( ska leta upp fakta om alla sinnesorganen och förbereda mig på en redovisning... jag har letat upp fakta om ETT sen inget mer)

bok i psykocosialt
: utläst
bok i svenskan: så långt bort man kan komma från utläst
bok i engelskan: har inte läst första raden än.

FAN va bra!! de kommer ju bli skit lugnt den här veckan!! har ju nästan INGET att göra!! shit pommes va soft alltså!!
jag kommer verkligen känna att jag har ett liv utanför skolan!!! gudars va härligt!! :D



p.s. ja tror jag är hjärndöd.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Satan i gatan vad grejer vi ska göra. Jag tror jag avlider redan nu. Jag bör sova.

2008-03-03 @ 01:54:17
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0