torsdag

Godmorgon. Ja, en något bättre dag idag kan ja säga :) Älski lyckades få mig på gladare tankar tillslut =) Och nu är det snart fredag igen å så kommer han hem.=)Fast Ja vet liksom inte riktigt hur jag ska känna med det där. ja menar ja längtar ju förstås tills imorn eftersom han kommer hem men på ett sätt så längtar ja ju liksom inte tills imorn eftersom då är det den sista dagen på lovet. aa det blir ju liksom lite fel.

shit pommes vad fort det här lovet har gått alltså!! ja fattar verkligen inte. Ja har ju typ inte gjort nånting alls. å nu har mer än halva lovet gått. usch!! aa men då e de bara att se fram emot sommarlovet sen! :P

Vaknade redan kl 9 idag. Ja fattar verkligen inte vad som har hänt med mig! Annars brukar ja ju inte vakna förrän typ 11 åtminståne.. aja det är la bra att man inte sover bort hela dagarna.

förresten har jag ingått ett godisförbud. Ja har ju käkat så grymt mycket godis nu i påsk så nu är det slut med den saken. först tänkte jag att jag skulle hålla det tills skolavslutningen men sen kom ja på att det är nog lite att ta i för min del. så ja säger tills älski muckar. 16:e maj är alltså det gyllene datumet. måste räkna dagarna vänta lite.. 51 dagar kvar. shit.. tänk att sen är han hemma igen. och han åker inte. det kommer ju kännas helt konstigt! men underbart! :D

nu ska jag ut på en promenix med jycken innanhon kissar ner sig ;P

image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0