Träning

japp :P Nu har jag precis kommit in från en riktigt härlig springrunda! Det var på tiden kan ja lova!! Sprang ju inte ett dyft i förra veckan eftersom det var så Jädrans mycket plugg!! Men nu har det ju äntligen lugnat ner sig :P Fick tillbaka Matteprovet idag förresten. och jag fick G!! PUH! Så nu var det problemet ur vägen!! :P

Förut var jag ute och övningskörde också :P gick rätt bra faktiskt! Förutom en gång.. Var vid biljarden korsningen. å de kom bilar från alla håll! å de va MÅNGA bilar. sen när ja skulle svänga vänster så stog det helt plötsligt en enorm monster - grävmaskin där!! å han hade bestämt sig att han skulle stå där för han skulle laga nåt hål i vägen. så om jag skulle komma förbi han så skulle ja få åka på vänster sida av vägen! plus att det va typ 200 bilar bakom miglr nåt! Men de värsta var att det var ett gäng med killar i 20 - års åldern som stod precis bakom mig. å dom tyckte självklart att det va AS kul med en yr övningskörande tjej i världens kris - situation. så dom började tuta. och aa tillslut efter många om och men kom jag förbi grävskopan. Men där slutar det inte. nepp. sen kom vi till rödljusen. och då svänger dom andra små skitarna upp och ställer sig i filen bredvid å tittar på mig å flinar som bar fan!! GRRR!! när ja får körkort ska ja fan KROSSA dom!!!!



image48

"ANNA - GATANS SKRÄCK"
mitt kommande smeknamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0