Update!!

jaa ja veet att jag inte har skrivit på länge men ja har bara inte hunnit. plus att vårat fucking glocalnet - skit är helt loj. !  men nu skriver ja iaf.  n¨åt speciallt har la inte hänt under alla dessa dagar.  eller jo endel. Jag har gjort en påskkrans ( inte speciellt intressant men ändå) lite nördigt med men ja hade inget å göra. ja tappade min mobil ute i skogen på a9, jag och steen åjkte ut vid typ 8 på kvällen och letade efterden i mörkret med ficklampor i skogen! toch vi hittade den faktiskt, helt AMAZING faktiskt! ibland tror jag nog på att det sitter nån liten filur där ovanför målnen å gluttar ner på mig lite ibland då och då.  jaa å va hände sen? hm joo. Johan och Karin kom hem., det va riktigt trevligt att träffa dom igen faktiskt, de va ju dret längesen! aa dom var här över påsk då, På påsk hände inget speciellt alls faktiskt. va ap tråkigt. va ghemm,a med familjen på middag... ingen annan kunde ju hitte på nåt så det blev att va hemma. fast robin va ju hemma förstås så det var inte så ENORMT tråkigt som det kunde ha blivit. eftersom erik, elin, johan, och karin åkte till karlstrad. å ja e ju en liten barnrumpa som inte kommer in nånstans så ja fick stanna hemma.   å sen i söndags va det tjejkväll hpos louise. ja tyckte det va skit kul faktiskt!! de va så längesen sist!!  vi lagade mat, käkade godis å snackade som baara den! i flera timmar kacklade vi på ;P
å sen blev det måndag. då bar det av till karlstad påmitt  livs första hockeymatch. jag tycklte de va skit kul å vill absolut åka dit igen,. dock sjönk ju humöret en hel del när dom släppte in tre mål på 4 minuter!! matchen slutade 7 - 3! AS KASSA var dom. men aa men får inte svika ;P inte tappa hoppet så att säga.. host.
ja å idag har jag vart med mamma i karlstad och shoppat! hittade en hel del!
och nu sitter ja här. har precis käkat, Malin, emma och madde var här för ett tag sen. vi gorde våfflor eftersom det är självaste våffeldagen idag!! ^^ vi gjorde röda våfflor med blå grädde!! :P AS ballt ;P karamellfärg är så jädrans kul alltså! ;P  plus att jag har fått reda på att jag kanske kommer få en bäbar dator! wiiie ;P APA glad :P

image63pappas förra kommer ja få då. såhär ser den ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0