Bad day!

vill starta detta inlägg
med att be om ursäkt till alla människor som har befunnit sig i mitt sällskap denna dag. Har åter igen haft en riktigt skit dag. Har vart trött, deprimerad och allmänt sur och grinig på allt och alla!
Skyller på att jag har haft en väldigt dålig dag helt enkelt! bara så alla vet!!

Har även vart en väldigt jobbig dag på det sättet att jag saknar älsklingen något sjukt just nu! vill att han ska vara hemma NU! usch! Det är iaf en väldig tur att han inte har mer än 4 dagar kvar nu på sin lumpperiod! jag hade definitivt dött annars!! Men iaf! jag räknar dagarna till fredag då han äntligen kommer hem för gott!!! ^^ <3

Just nu sitter jag på pappsens jobb.. Har precis städat, har ju det som jobb här för den som inte visste.
Nu är det inte långt kvar tills jag ska möta louise vid korsningen vid biljarden. Vi ska nämligen ut till volvo där vi ska ha bilteori - lektion.  Hittils har vi gått två lektioner, vilka har varit helt meningslösa enligt mig, fast idag kanske det blir lite roligare. Vi har ju Per idag istället för hon den andra, och vi ska ju va i bilhallen istället för i en trist lektionssal, så det blir nog bra!

Är just nu skit hungrig, har inte ätit sen i skolan och det lär inte bli mat för min del på läänge. jag ska ju på kursen innan jag får åka hem och den slutar säkerligen inte förrän mellan halv 8 och 8! usch. min mage kommer vråla efter mat!


image213
Är grymt sugen på lite pasta carbonara just nu! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0