dagen före dagen! =)

till att börja med så vill jag bara ursäkta för det deppiga tidigare inlägget och vill bara säga det att det inte har med någon annan att göra utan bara mig. om någon skulle börja fundera..

idag är en bättre dag och så var också gårdagen. då var jag i stugan hela dan eftersom jag inte hade nåt att göra i skolan. Italienskan var inställd, sammhällen var meningslös och på naturen skulle vi förbereda oss inför en muntlig redovisning som jag inte ens skulle vara med på.plus att jag faktiskt ärligt talat fortfarande har ont i halsen och ont i örat! men jag få hoppas att det hinner försvinna innan cyprus!!!

en söt voffsi glassar i solen ;P


Idag händer ganska mycket.. Kom nyss hem från en skärgårdstur med robin.. stannade på pärlan och köpte oss en glass i värmen! innan det så var vi nere en sväng på stan. Kollade bland annat en gnutta på fastingen och vi konstaterade att det ju har blivit skit stort! Hela kungsgatan var ju fullpackad av marknadsstånd.
Vi var även inne på intersport där han inhandlade ankelstrumpor :P

nu sitter jag här och ska snart ta en dusch. sen blir det nog lite ombyte och sen skajag nog lägga mig på gräsmattan och steka lite! ;P
sen kommer emma och malin, vi tänkte planera lite inför cyprus. vi ÅKER IMORN! hihi

och ikväll blir det till erik och grilla! ska bli skojj!!

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha, så du fick honom att köpa ankelstrumpor till slut? ;P

2008-05-31 @ 14:28:55
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0