...........

Fredag idag
har varit en riktigt konstig dag för mig hittils. Är chockad just nu.
Fick för en liten stund reda på ett fruktansvärt hemskt besked och jag vet inte hur jag ska hantera det.
är helt chockad. Att något sådant kunde hända. I ens närhet? Varför?
Fredrik Karlsson, 29 år.. Lärarstuderande på karlstad universitet. Han hade flera av våra , sp2a:s historia lektioner dom senaste veckorna. En riktigt trevlig och ambitiös kille som alla gillade.Iaf. han var en bra kille som var påväg att att bli nåt. och han var riktigt trevlig, snäll och charmig på sitt lilla sätt.  alla tyckte vi om honom.

Idag kom det fruktansvärda beskedet som nog chockade alla i våran klass. Fredrik Karlsson dog i söndags ...
Han föll ihop på ett motionsspår i karlstad, ingen vet ännu dödsorsaken.
Detta är fruktansvärt och jag tror ingen vet hur man ska tackla detta. Jag tänker först och främst på hans flickvänn och familj. hur mår dom nu? vill inte ens behöva tänka på det.

På karlstads universitet tände de idag ett ljus, till minne av Fredrik Karlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0