Fredag - 10 dagar kvar!..

10 små enstaka dagar kvar... tänk vad tiden går :P snart ligger jag, gerd och maggan på en strand å gassar! D guuud va ja längtar!!! :D


har för övrigt varit en riktigt slapp dag... Började med Italienska, där gjorde vi typ ingenting, ett korsord.. :P sen samhäll och det enda vi gjorde där var nutidskrysset, och sen geografi där jag, annasofia och louise skrev klart våran diskussion i Global Hälsa - grejjen.

Efter det slutade vi, och jag, malin, johannes och emma drog till johanssons för att käka lunch =) Det blidde en kebab alexander:P dock inte så jättegod :/
sen blev det en sväng på stan och som sagt så har vi ju bestämt att vi i sommar, när det är fotbolls em så ska vi bli ena riktiga fotbollsnördar! och här är bildbeviset på att vi är under uppladdning! ;)



Efter stadsrundan blev det tillbaka till skolan där jag och gerd var tvugna att hålla lilla maggan sälskap. Hon håller just nu på att göra prov så vi lovade att stanna tills hon skulle börja så hon slapp sitta aldeles ensammen :P Jag vet inte om hon har slutat nu men jag har en svag känsla över att hon kommer bli lite förvånad sen när hon ska hämta sin cykel! XD



varsågod maggan! ;D

Kommentarer
Postat av: Louise

Företagsekonomiläxan.. Det som du kallar för prov. Hon sa först att det bara ska vara ett läxförhör på kap 5 + häftet. :)

Hur blir det på söndag?

2008-05-23 @ 20:43:56
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0