Fredag

japp. nu är det fredag. och idag händer nog inget speciellt =) ta det allmänt lugnt å bara dega :P
valborg blev faktiskt riktigt kul, vilket jag först absolut inte trodde att det skulle bli.
Började med att jag, steen, malin och madde åkte hem till louise vid 6 - tiden. Där gjorde vi en massa gottiga glassdrinkar :D sen runt 9 bar det iväg till johannes.Fast där blev det inte så länge. Slutade med att alla hamnade upp hos GH ändå. Hon hade frisknat till så festen blev av ändå =) så kvällen blev riktigt trevlig trots allt!

Snart ska det iväg och handlas för jag och älsklingen ska nämligen baka bullar OCH brownies :P om vi nu orkar ! :P jag är ju nämligen jätteförkyld för tillfället! skit ont i halsen, öronen och huvet. känner mig som en zombie!

image152
men lite bullar å brownisar blir man nog pigg av ;)

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0