Geografi

jaa nu var det längesen jag bloggade ju!
sitter just nu i en datasal i skolan. sitter och skriver ett arbete om AIDS och HIV. är ett riktigt hemskt ämne att skriva om. Jag tror inte man kan förstå hur enormt många människor det dör i AIDS varje år.
" Antalet AIDS och HIV - smittade har ökat under de senare åren. Siffran på antalet smittade i världen skiljer mellan olika källor men antalet ligger mellan 32 - 40 miljoner människor". Riktigt hemskt!!!

i alla fall... som sagt sitter jag i skolan. Det är äntligen fredag och jag längtar som en liten tok tills denna skoldag är över! för då kommer nämnligen älsklingen äntligen hem! han muckar idag! :D saknar honom som en tok! vi har ju inte fått träffats på två veckor. och han har ju legat inne i 10 månader! men nu är det äntligen slut med det :P

igår var jag , emma och madde hemma hos louise. Vi hade " muffins - bakar - dag" ;D det blev 3 olika sorter! riktigt mumsiga allihop! bilder kommer sen när jag har kommit hem!


image231

Kommentarer
Postat av: Madde

Här har dt snöat nån dag nu, helt otroligt! .. Jag jobbar på ett café

2008-05-16 @ 14:47:25
URL: http://maddenilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0