Godmorgon!

tosdag idag och snart är denna skolvecka slut! =) sen är det bara 5 veckor kvar till sommarlovet! ska bli så himla härligt!

har haft en jättehärli morgon!
trotts att jag var tvungen att gå upp kl 6! skulle nämligen hinna duscha och gå ut med vovven innan det bär av till skolan.
kom nu precis tillbaka efter en skogspromenad och ni skulle bara veta vad härligt det var. Jättefint väder, helt vindstilla på sjön och inte en kotte i sikte :P å bara fågelkvitter! shit va harmoniskt det där lät men det är verkligen vad det är också! =)

image172
älska sommarn!


nepp! nu måste jag iväg och göra mig i ordning och packa mina grejjer för om ca 50 min ska jag sitta i aulan å göra nationellt matte! weii!
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0