godmorgon!

lördag idag och det är strålande solsken utan ett moln på himlen!  helt underbart!
en perfekt dag att spendera i sommarstugan :) vill dit nu så jag hinner sola :P jag ska steka hela dagen! så man ska väl inte bli förvånadom jag ser ut som en paprika i  skolan på måndag! ;)

vaknade för en stund sen
och har precis ätit en riktigt god frukost som bestod av kellogs special K red berries, mölk och ett stoort glas godmorgon - juice! :P mums!

Känner på mig att det kommer bli en riktigt bra helg. har ingenting alls att pluga på så det är bara att slappna av och koppla bort alla problem som har med skolan att göra!och detska jag verkligen göra. stänga av totalt :P  usch va skönt det ska bli! :P

men nu måste jag gå iväg och borsta tänderna, packa och sen bär det av :P

ha det bra! 
image191
världens mysigaste lilla sommarstuga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0