guds gåva till mänskligheten.

jaa det måste den vara! godmorgons apelsinjuice med extra fruktkött! :P det är nog det godaste som finns!:P ville bara påpeka det för alla som är intresserade ;)

Förutom att jag just nu sitter och pimplar juice så har jag precis kommit hem från en teori lektion med Per ute på volvohallen vid drevsta. Och jaa.. Han fick lektionen att vara mycket roligare än vad hon den där andra fick det till iaf! Vi fick lära oss bland annat att kollar kylarvätska, bromsvätska, olja, ljus m.m. :)

Just nu sitter jag och väntar på att få mat!
:O har inte käkat sen skolan! Tänkte plugga lite och sen blir det nog en promenad i sommar solen! :P


image219
apelsinjuice är absolut det bästa :P


Kommentarer
Postat av: Madde

haha bra där, lät ju inte helt fel! .. jobbar du eller?

2008-05-12 @ 20:19:53
URL: http://maddenilsson.blogg.se
Postat av: Emma

Åååh, fan vad sugen jag blev på juice nu!!

2008-05-12 @ 20:54:29
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0