jag hatar skolan!

jaa det gör jag verkligen just nu. Är på sluttampen nu.. och det är verkligen mycket nu! Vi beställde ju en resa till cypern näst sista veckan för att vi trodde att lärarna på denna skola var männskliga individer och att de kunde känna en viss empati för oss elever som har gått ett långt förjävligt läsår.. Med andra ord trodde vi att det skulle vara lugnt dom två sista veckorna men nepp! vi har fått enormt mycket att göra. Och eftersom vi ska till cypern så måste vi göra allt nästa vecka, alltså en vecka innan! nästa vecka kommer att se ut såhär för min del:

tisdag: muntligt engelska nationellt
onsdag: Italienska prov
Torsdag: svenska prov, Matte muntligt, Engelska inlämmning
Fredag: Företagsekonomi prov, Italienska inlämning.

stackars stackars stackars mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0