Långpromenad!

Blev en riktigt hurtig eftermiddag kan jag säga! Började med att jag och Emma gick en promenix runt hembygdsgården och lisas höjd. Sen hörde malin av sig och hon var mycket piggare så hon hakade på hon med :P
Blev en riktig långpromenad! speciellt för mig och Emma eftersom vi redan hade gått rätt långt när vi träffade malin. Gick ända bort till ovanför Anovo och runt! Jag och Emma räknade ut att det tog oss ca 2 h sammanlagt! :O Så duktiga vi är !:P

Efter det åkte jag och Emma ner till "the big city" och inhandlade linsvätska :P och sen bar det iväg till maxi för att köpa lyckopulvret! :P Emma den bortskämda lilla ungen träffade såklart sin pappa och tiggde till sig en Brämhults färskpressad apelsinjuice! jag har aldrig smakat på den men dom jag har snackat med säger att den är grymt god! ;P

image222


Resten av kvällen
ska jag bara ta det lugnt och dega! Jag är helt slut i kroppen efter den där promenaden! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

juicen var såååååå god! :D

2008-05-13 @ 20:36:49
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0