Linis och tacos =D

Idag är det lördag och det har liksom igår varit en riktig degar dag :)
Först på förmiddagen åkte jag och robin till stugan, där vi fikade och grillade korv tillsammans med mammsen och pappsen. Riktigt mysigt faktiskt, och det blev ju fint väder sen på eftermiddagen trotts allt! =)

Sen blev det iväg och städa på knaus. Men inte alltihop. Det orkades inte med, så jag tar resten imorn ! Ja, jag vet jag är lat men det är ju så jädrans tråkigt! Fast man får ju tänka på att man får betalt och det är ju aldrig fel! :P Speciellt med en resa till cypern inplanerad som man måste spara till! Men nu har jag faktiskt 4500 sparat å så jag är allt en bra bit på vägen. Plus att det kommer dimpa ner en 500 till sen den 10:e :P

Sen efter knaus så blev det tacos ute på alltanen ( stavning? ) i den varma solen! Riktigt mysigt :P
Resten av kvällen är inte planerad å det kan ju faktiskt vara rätt skönt ibland! =) Bör ju egentligen plugga matte men som den ambitiösa och målinriktade människa som jag är så orkar ja inte :O

Förresten så beställdes det idag en tunika från bonaparte! En vit sådan :P Har ju letat efter en så länge utan resultat men nu äntligen hittade jag det perfekta exemplaret ;P

image153

Kommentarer
Postat av: Emma

ooh, snygg! :D

2008-05-03 @ 20:46:49
URL: http://eemmaa.blogg.se
Postat av: Tina

Vilken sötnos klänning!

2008-05-06 @ 11:53:59
URL: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0