Lördagen var underbar :P

Det är så man kan beskriva lördagen! helt underbar! :P hela förmiddagen blev det till att jag och elin låg i solen och gassade tillsammans med ett gäng skvallertiningar och bra musik på mobilen:P kan inte bli bättre. okej jag brände mig som bara den men det går nog snart bort! :P

Fast på eftermiddagen sattes jag minsann i arbete
. fick måla takfoten på en av de nybyggda stugorna. måla är något jag verkligen hatar eftersom jag ägnade hela förra sommaren åt det görat. men men, vad gör man inte för sina päron? ;)

Till kvällen blev det grillad fläskfilé med klyftpotatis och tsatziki :P å till efterrätt blev det färsk ananas :P MUMS! :P de gillar vi ;)


image197
yes. här är resultatet av min solning :O måste köpa solkräm!!!!!! detta börjar ju bli läskigt vad röd man kan bli! :O

image198
pappsen sitter och griller :P

image199
muffsan degar som vanligt;P

image200
* älskart! ;P *

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad härligt det lät! :D Jag vill också ha en stuga!!

2008-05-11 @ 21:13:29
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0