mys i stugan =)

ja, gårdagen blev inte så hemsk mot slutet ändå faktiskt. följde med Erik till stugan där pappa redan var. Jag skulle ju räkna matte och så var det ju bra att följa med dit för då kunde man ju få hjälp av båda två. Visserligen skulle dom jobba med dom nybyggda lillstugorna men dom fanns ju alltid till hands ;)

det blev en helt underbar kväll! spegelblkankt på sjön och inte ett moln i sikte!
Jag har nog aldrig pluggat så lyxigt som då, satt där på bryggan och myste hela kvällen:P

ville verkligen inte
åka hem sen på kvällen. till sommarn ska jag bannemig bosätta mig där! fast det förutsätter ju att det är fint väder och inte blåser, annars är det ju inte så mysigt ;P

image158
var ju tvungen att ta lite bilder ;) ser härligt ut eller hur? :P

image159
älskar att det äntligen börjar bli sommar! =)

image160
körsbärsträdet blommade för fullt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0