nationellt, glass och geografi.

Ja nu är snart skoldagen äntligen slut. Den har inte varit speciellt jobbig men den har varit enormt lång! känns som om den aldrig kommer att ta slut! Först började man dagen med nationellt. Vill bara meddela att det gick käpprätt åt lingonskogen!. Jag som tyckte att jag va så smart igår och att det faktiskt inte skulle bli så himla svårt. Men där hade jag minsann fel! USCH! det var många frågor som jag inte kunde alls. men ja försökte iaf så man får väl hoppas på det bästa.

Efter provet hade vi hål i fyra timmar så jag, Johannes, MAlin, Emma och Madde åkte och köpte glass och avnjöt dessa sedan på en brygga vid gästhamnen. riktigt trevligt =)
image176


Nu har jag geografi med den underbara Birgitta!
gud va ROLIGT! vill bara säga det. Och sen blir det engelska och efter det teori kurs på bilskolan på ca 2 h! men efter det är det ridning,så det finns ju något positivt iaf! :)


// Anna

Kommentarer
Postat av: mingla

jo det är så att jag håller på med ett skolarbete om just blogging så jag tänkte höra med dig ifall du får betalt för att blogga?

2008-05-08 @ 14:43:56
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0