Plugga matte hos Emma

Idag blev det till att plugga matte hemma hos emma. Det var riktigt trevligt idag trotts att vi egentligen inte sågs i ett speciellt roligt syfte, men man får göra det bästa av situationen och det gjorde vi allt ;)

flyttade ut trädgårdsmöblerna i solen, mitt på gräsmattan :P för ingen av oss ville ju varken sitta inne eller i skuggan :P va riktigt mysigt! :D vi pluggade faktiskt riktigt bra! lärde mig en hel del, tack vare lilla smarta Emma :P
Fick också smaka på Ben & Jerry - glass för första gången! och det var verkligen nåt att rekomendera! Riktigt gott! :P
image161

Sen skulle emma iväg till CRK så då begav jag mig hemmåt.
Jag hade ju tänkt att plugga lite själv också nu men om jag känner mig
själv rätt så kommer nog inte den saken att hända;P

image162image163
Emma Alfons :P


Nu kom jag precis hem från en tur till skärgården
tillsammans med mor :P hon orkade inte laga nån mat så det blidde grilled chicken gourmet
på mcdonalds. Jag har ju hört att den ska vara god men den var faktiskt inte
att rekomendera enligt mig. den smakade typ noll och ingenting, plus att kycklingen var helt slajmig.
så nepp, ingen hit för mig inte ;P

Nu hade jag snart tänkt att ta en dusch, lite kroppspeeling kanske å en lugnande ansiktsmask. det är ju aldrig fel ;P

image164

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0