sista lediga dagen.

ja. nu är alltså snart den sista lediga dagen slut då.
Det har verkligen gått så himla fort! kan inte fatta att jag inte har vart i skolan sen i onsdags. jaa det är riktigt sorgligt ju.Fast nu är det ju inte så himla många veckor kvar iaf.

Har hunnit med en hel del idag faktiskt. Började med att jag och robin tog en härlig morgonpromenad ner till kristinehamns bilskola för att betala teorikursen. sen hem igen där vi bakade muffins. ( dom blev totalt misslyckade och inte ens goda, så vi gav allihop till robins familj istället ;P)

sen hoppade vi en massa på stutsmattan som dom har hemma hos robin på innegården. höll på att halvt bryta nacken en gång, fast mot alla odds så överlevde jag ;P

sen blev det en tur till skärgården för att inhandla glass. såklart hamnar vi precis bakom werner och tyskarna!! ja trodde ja skulle dö! Dom pratade en del med robin eftersom dom träffats förut å ja fattade verkligen INGENTING.
usch... ja gillar inte tyskar ;P

Och nu sitter ja här. på pappsens jobb... väntar på att cykla iväg till bilskolan där jag ska träffa linnea och louise.
ska ju nämligen ha teorilektion en ledig dag som denna! taskigt tycker jag! men det är ju skönt att få det gjort ;P

image154



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0