En dag i taget.

Ja det är så du säger att man ska ta det.
Men om man tänker ständigt, 24 timmar om dygnet inför vad som kommer hända..
Tankarna är helt rubbade... Tänker inte på något annat. Ångest och känsla av misslyckande.
Berättade allt för dig, och jag vet att du inte kan göra mycket... du vet ju inte hur det är.
Du förstår ju inte hur det känns. du vet ju inte hur det fungerar.
Det är något som du inte kan förstå.
Det märks ju inte ofta på utsidan... Ibland jätteglad, ibland jätteledsen.
"life is like a rollercoaster" just nu känns det som om det bara går nerför. men det är ju alltid som mörkast före gryningen.. Ett motto man gått efter i flera år nu.
har trott att jag blivit kvitt det flera gånger men plötslig blir det svart och man är tillbaka på ruta ett.
vill bli förstådd för vad det är. men på ett sätt skulle det vara det värsta som skulle hända...
Men jag har berättat allt för dig.. just för dig.. för att jag vet att du finns där. Du kan kanske inte göra mycket och jag vet heller inte om det kommer att bli någon förändring. men du finns där när jag behöver dig.

tack för att du finns.


Älskar dig Robin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0