beat on the brat..

beat on the brat with a baseball bat oh yeah. !..
sitter här i min stuga och sjunger med till ramones beat on the brat som går på stereon för tillfället. det är konstigt vad musik kan väcka minnen. kommer ihåg för typ ett år sen när jag lyssnade på den här jämt. och man får verkligen precis samma känsla i kroppen nu när man lyssnar på den som man hade då. =)



sitter här för övrigt och snorar som vanligt. har ännu mer ont i halsen idag och hostan är värre :( fast huvet mår bra idag. eller ja än sålänge iaf. skulle kunna ha gått idag men ja kände att jag inte ville smitta ner folk i onödan och jag missade ingenting ändå.

ikväll vet jag inte riktigt vad det blir. ska nog ta det lugnt, och försöka krya på mig lite. vill va frisk imorn ju! :) då blir det väl kalas igen :P


men nu skaja gå å baota snyta fräääsch.. mig å sen ta en uppfräschande dusch :P baj

kan också tillägga det att wall e va jätte bra! världens sötaste lilla robbot! en sån ska jag önska mig i julklapp! ;P










saknar dig ;P

Kommentarer
Postat av: Louise

Om du kommer hit så kan vi pimpla en massa te! ;)

2008-11-07 @ 15:55:25
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0