bojkottar rubriker idag.

ja hej hej hallå. det blev ett sent inlägg idag. Har haft en del för mig. ja å söten kom ju inte hem förrän typ 7 imorse, så vi sov till 3. utvilad måste man vara :P sen skulle han på fotbollsträning och jag begav mig iväg för att jobba, och sen när jag kom hem blev det storstädning i stugan för att julpynta lite =) blev så mysiogt så. Nu har jag precis satt vågtången på värmnig. tänkte försöka fixa så jag kunde ha vågat imorn :p

Gårdagen var riktigt trevlig! :) först på förmiddagen åkte jag anton och peter till Karlstad. blev mitticity, bergvik och IKEA :P själv köpte jag en målarduk och nån ljusslingsgrejjimojj. =) Voi blev riktigt hungriga där efter ett tag på stan så vi bestämde oss för att käka thai buffé. alltså 3 dagen i rad för mig haha. fast den här buffén va inte lika god som den i stan. men den dög.

Sen blev det hem igen. jag bytte om och begav mitt till Emma där också malin var. vi gjorde oss i ordning tillsammans och sen började förfesten, tog en taxi till la hotella vid halv elva och där tillbringade vi kvällen :P efter det blev det efterfest i emmas bastu med henne, johannes och anton. det va ju... nåt udda. haha allting va skit blött. det är det enda man kan säga om den saken! ;P

hemgång för mig och Finton blev det inte förrän typ 7 på morgonen. och det va segt det kan ja ju lova.båda två släpade fötterna efter sig. det kändes som att vi gick flera mil. Stannade på statoil å tjockade oss lite med en varsin french hot dog och en pucko. Inte det nyttigaste kanske, men vi dog nästan ju ;P

sova sova sova blev det ju sen iaf. vaknade inte förrän 3 som sagt. men nu är man ju inte så trött iaf :P frågan är bara om man kan sova inatt nudå.. och imorn är det skola igen. fyfan för det.


bilder kommer när seg emma skickar dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0