Bella

jaa! nu har det hänt! nu har hon ploppat ut! den lilla klimpen har ploppat ut! är så SJUKT glad! Bara för några minuter sen ringde Johan och berättade den stora nyheten! herregud. kan knappt fatta det. Att johan min bror har blivit pappa! Allt hade gått bra och lilla Bella låg nu och sov i Karins famn. Allt hade gått bra och läget va helt lugnt! å ja e så himla glad! Sitter här och storler! kommer le i flera dagar nu! Längtar nåt sjukt tills ja får träffa henne! :D ojojoj.. ett av livets stora under, det kan man verkligen kalla det. och jag kan bara tänka mig vilken enorm upplevelse det måste ha varit för johan och karin!  ja fattar noll just nu. men en sak kan jag ju säga. när dom flyttar till karlstad om ett par månader så kommer jag bokstavligt talat bosätta mig hos dom ! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0