friday

fredagen börjar lida mot sitt slut. den har varit händelserik. slutade skolan vid tolv, då blev det thairestaurangen med Anton :) mumsibumsi :P sen blev det en tur på stan. Köpte en BH, en tröja och ett par vantar :) Sen nu på kvällen så kom Johan, Karin och lilla Bella hem ! fick hålla i henne nu, förra gången var jag ju förkyld. och jag kan bara säga en sak. jag är dödsförälskad i det där lilla knytet! herrejesus vilken liten sak ! :P När dom flyttar till karlstad ska jag deffinitivt vara barnvakt! OFTA :P ( när hon inte skriker, bajsar eller spyr ;)

kvällen i övrigt har vart trevlig. blev lugnt idag. Har käkat middag och mest tittat på Bella :) Imorron förmiddag bestämde jag och Anton oss för att åka till staden där solen alltid skiner. (?)  ska bli riktigt kul det! ska köpa en tavelduk iaf :) sen får vi se :P

men nu blir det nog sova snart. Det blir ju upp " tidigt" imorn =)

Oj just det. jag ska också presentera dagens varelse: Mufflonfåret! mufflon... vafan är det för namn? :P visste inte ens att det finns såna. men jäkligt sygga var dom iaf :)


Bild:Mufflon-02.jpg

heting däär

denna bild får avsluta dagen. natt katt och kanin som maud skulle skrivit ,P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0