go kväll i stugorna

sent blidde det idag med. har haft fullt upp med att plugga matte. trotts allt detta pluggande så  har jag inte blivit ett dyft smartare och jag kan inte ett dyft mer. seriöst. jag brukar klaga på att jag inte kan men nu är det verkligen ren och skär blodig jävla sanning. jag fattar NOLL absolut NOLL. detta känns verkligen underbart. gud vilken härlig dag det kommer bli imorn. jag kommer få plugga huvet av mig om jag ska lyckas med det här provet!!

skoldagen annars har som både emma och malin skrev i sina bloggar helt värdelös . man kunde ju ha gjort nåt bra av den men som vanligt så sitter man bara och gör ingenting istället.. men jaa... ja får fan skylla mig själv.

första dagen efter lovet och jag är URLESS på skolan! nu längtar jag till jullovet istället. men vi upptäckte idag att det faktiskt inte är så hopplöst långt kvar. 28 skoldagar med andra ord. sen är vi ÄNTLIGEN lediga igen! och då är det jul till råga på allt :)  längtar så :P efter lussekatter, julskinka, julgran pepparkakor m.m. och inte att förglömma; FÖRJULEN tillsammans med mina underbara bruders ;)



yes box! snart äre dags igen! längtar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0