goddagens

ja då var jg här igen. klockan e bara strax efter tolv och jag har slutat :) slutade redan typ halv elva idag men det tog lite tid att komma hem :P som alltid ;)  Nu har jag också äntligen gjort mitt tal på svenskan. ÄNTLIGEN. det känns verkligen sjukt skönt att ha det gjort. så nu behöver man inte tänka på det. det gick ganska bra iaf. pratade i 6.20 så det va lite för länge men äsch :p

Va nere och anmälde mig till spinningen idag också. Men det va fullt så jag skrev upp mig på första reserv. Så nu vet jag inte hur jag ska göra, om jag ska åka ner eller hur det blir.. Jag kan ju alltid åka ner och kika. E verkligen sjukt sugen på spining nu! Det va ju så längesen.

Igår blev det till att åka till söten =) riktigt mysigt. Blev bjuden på kladdkaka som han och peter hade bakat haha. och sen kollade vi på Over the hedge. han hade inte sett den å det tyckte jag va skamligt. ja menar ekorren i over the hedge äger ju! :P så han laddade hem den så blev det glutta på den alltså. den va inte lika bra som jag kom ihåg den men så brukar det vara. Riktigt mysigt var det iaf. Jag ville inte åka hem så det blev till att sova där. fick lite hjälp med pm:et också så det va bra. Dock va de inte så kul att kravla sig upp kl 7 imorse när den där lilla skiten va ledig och bara kunde sova vidare. så avundsjuk är jag :(  fast jag slutade ju tidigt idag iaf.



Nu blir det ut på promenix med jycken. Sen får vi väl se vad som händer. som sagt förhoppningsvis spinning iaf ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0