Guten morgen!

ja tänk vad tidigt ja var uppe idag då. trodde jag skulle sova minst till 12 iaf.. men jag låg HELA natten och drömde om en stor saftig läskande god smoothie! och när ja vaknade så var jag så grymt törstig så jag trodde jag skulle dö! så det blev upp snappt å fylla upp det största glaset jag kunde hitta och där stod jag och klunkade vatten som en kamel! Har nog aldrig druckit så mycke vatten, men jag har nog aldrig vart så törstig heller! Efter det mådde ja illa som bara fan för att jag hade druckit för mycket så då kunde jag inte somna. Gick istället in och tryckte ner litte frulle å nu sitter jag här :O


ja tror jag va en kamel i mitt förra liv...


Gårdagen då. den va riktigt kul!!! hade verkligen hur kul som hellst hela kvällen tillsammans med dessa brudar och en jävla massa is och champagne haha! ;) förfest hos a-s sen blev det bussen vid 10 till kd. den roligaste bussresan jag åkt på iaf ;) sen blev det arena hela kvällen och sen hemskjussning av robban där det blev körsång till roxett haha ;P
Bilderna har jag inte fått än, men dom kommer dom kommer ;P






Ikväll e de dags igen! halloweenfest på statt! är redan laddad ! ;D

Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha, ja, is fanns det minst sagt gott om.

Tack för en mycket trevlig kväll!

2008-11-02 @ 19:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0