Here I am

japp nu är jag här och skriver igen. Det var längesen nu jag vet, och det är flera som hr tjatat på mig men jag har varken orkat, hunnit eller haft lust. plus att ajg ancvänder laptopen typ jämt numera och den kan man inte lägga in bilder på mobilen på. men det ska fixas.

så vad har hänt under alla dessa dagar :P en hel del faktiskt. Ska väl försöka att göra en lång historia kort=)

I fredags blev det mys med flickorna. Tema - kväll såklart. denna gång blev det te-kväll. Ja säger bara herregud. Te i alla dess former. =) men gott var det. och mysigt. va riktigt kul att de va vi fyra som träffades igen, det va så längesen sist.






madde fick svart te :P

På lördagen sågs vi också. då hade det först varit inplanerat att det skulle ut och grillas. men när det var polar-kyla ute så var det inte speciellt lockande för någon av oss. Istället blev det hem til mig och dega även denna kväll. Den här gången blev det lite mindre nyttigt men varm oboy, chokladpudding och chips. Inte blandat men tätt inpå ;P

I söndags blev det lussebullebak med mor. Börjar få in den där julkänslan nu. Riktigt mumsigt var det. tryckte i mig tre st. Grymt smart då jag hade vart så nyttig hela helgen, plus att jag sket i spinningen. Men men. man lever bara en gång. Blir man fet så får man väl ta tag i det då. :P





I tisdags var det ju löning och självklart skulle Anna ner på stan och sprätta pengar. Men det va  faktiskt välbehövliga saker. Eller ja. natchotallriken var väl inte jättebehövlig, men ja va hungrig och det va gott. Jag satt alltså inte å käkade själv utan maggan å emma hängde ju på också :) blev alltså först käk på café paus, efter det blev det en runda på stan. Jag inhandlade ett par leggins, en klänning och ett par strumpor


mumm


En sak till förresten. jag köpte ju en annan jäkligt kul grejj i tisdags. Innan vi hamnade på stan så åkte jag och as till maxi där det inhandlades rouge, foundation och.. en vågtång! woho! har alltid velat ha en å nu är den min :P moaha. va såklart tvungen att prova den och den va riktigt bra. vågorna finns kvar litegrann fortfarande och det va ju faktiskt två dar sen ! :P



Igår blev det återigen stan med flickorna, denna gång köpte jag inget. Vi satte oss istället på paus igen. jag och emma tog oss en varsin kopp varm choklad maggan tog sog ett jordnötshjärta. Poängen var väl inte att fika. mer mest tjöta som vanligt ;)

Inatt blev det sova hos sötnosen igen, har gjort det hela veckan utom i tisdags. Och lika mysigt som vanligt. saknar honom varje sekund han är ifrån mig. vi ska ses sen ikväll igen. vi har nämligen något att fira :) en månad tillsammans. Okej, för en månad sen fattade vi kanske inte själva att vi var det men nu på efterhand så har vi satt det som datum. Vi får se vad vi hittar på för mys :)


saknar dig <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0