I skolan

ja... nu är den här.. ångesten. den växande klumpen i magen. Stressen över allt man måste göra, allt om måste vara klart. Och irritationen över att man har vart så jävla lat och så jävla korkad. varför började man inte plugga i tid?! Jävla pucko kan jag bara säga till mig själv. Nu har jag ett matteprov på halsen som ska göras på onsdag och jag har knappt pluggat än ( plus att jag inte fattar ett skit) och sen har jag muntlig redovisning nationellt i svenskan också som ska göras på torsdag ? fredag?
jävel va smart jag är!

jaja.. ja kör på marley citatet : " everything is gona be alright"  bara att glida med och hoppas att allt ordnar upp sig då. å hoppas att ett IG inte ploppar upp på betyget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0