IKEA och tjejkväll

ja det är det som har hänt den här dagen. Elin hörde av sig i förmiddags å undrade om jag ville haka på till ikea. hon skulle byta nån grejj och hon vägrade att åka dit själv. så det fanns inte mycke annat att göra. jag packade ner en fet pappersrulle i väskan ( till snytning ;P ) och sen begav jag mig hem till dom där vi sedan åkte mot solstaden :) gick ju såklart in och kikade lite. men ja har ju som plan att spara in lite på mina pengar så jag köpte bara sex glas. låter kanske mycket det ändå men dom kostade bara 5 spänn styck så det sved inte så värst ;P Elin däremot handlade på. En fåtölj, fyra ljus, gardiner och en griffeltavla.

POKAL Glas
dessa blidde det. inte så märkvärdiga men " vanliga" glas var en bristvara i mina köksskåp :P



sen efter det kom söten förbi en kortis men det va inte så länge ha skulle iväg sen igen och jag skulle till louise på myskväll med henne, Emma och Malin. Riktigt mysigt också. käkade godis, lekte med sixten och bara snackade som vanligt. va skönt att bara ta det lugnt,. Blev bjuden på jättegott exotiskt te också som räddade min hals :P kan ju också tillägga att sixten är världens sötigaste katt ! :P ska lägga in en skit söt bild på han imorn. men ja har den bärbara så ja kan inte lägga in nu :(

  
söta brudar ;P <3


imorn är det öppet hus på brogårn också. det betyder alltså skoldag på en lördag. fyfarao. men man kan ju trösta sig med att man slipper lektioner. plus att man kan springa runt å snylta massa godis från alla brod som står uppställda i korridoren. moaha

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0