lovegame

sitter här ute i min stuga. tillsammans med den lilla efterhängsna svansen till Elin ;) Lyssnar på Lady Gagas låt Lovegame, och den ÄR ju SÅ bra! :P kommer ha den på hjärnan resten av kvällen det är ett som är säkert iaf :P

Denna fredag har icke tillbringats i skolan å nej. Det blidde halkbana för mig minsann. :) hur nervig som hellst JAA. men det gick bra! :P en speciell skara människor blev vi haha. En tjej som heter terese. från storfors. för övrigt riktigt trevlig. kom även på efter en stund att vi tydligt åkt i samma bil till storfors på fyllan för några månader sen. så där ser man ;)
Sen har vi killen på cirkus 35 bast från georgien som knappt kunde svenska så han fattade noll. å sen va de  en arab på 50 bast so m tjöta som faaan. Men det va kul å lyssna på haha han verkade ha ett IQ på typ 5 ;D men snäll va han ;P haha



Är riktigt trött idag dock. sov hos Anton inatt och han skulle upp kl 6 för han skulle med bussen till filipstad kl 7 så då fick ju jag också kravla mig upp. fyfan säger jag bara. ja ska aldrig utbilda mig i en annan stad än den ja bor i det kan ja ju lova! Fast sen sov ja ju typ en timme när ja kom hem men ändå.

Nu är ju som sagt Elin här och även Erik. Dom är här och snyltar mat som vanligt =) Kvällen i övrigt blir nog lugn. Det verkade inte på dom andra tjejerna som att det va något i görningen så aa det blir nog som sagt lugnt,


ja


Ska också passa på att säga grattis till Johannes som fyller 18 år idag! Tänk så stor pöjken har blitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0