Morning sunshine.

ja det e ju fan tillochmed sol ute. Sitter i skolan för tillfället. har precis vart på bilskolan så jag åkte hit efter det. dock vet jag inte vad jag ska göra. det e inte en jävel här. Borde kanske skriva på religionen och psykologin, men ja e så jävla hungrig så jag kommer inte kunna skriva nåt iaf. Vaknade kl 8 idag. jag skulle va på håkanssons halv nio. Yes. bra start på dagen säger jag bara. så fort har jag nog aldrig flugit upp ur sängen! Frukost var ju bara att drömma om så det är anledningen till att jag sitter här å halvdör.

Kanske åka hem till anton igen? vi börjar ju inte förräns om en timme.. hur lång tid tar det att cykla dit? orkar jag? vad ska jag göra här?

blä. hur ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0